Doprava, platba, dodání
Doprava, platba, dodání
Poslední úprava 30.06.2022 09:45
Doprava, platba, dodání
Ceník dopravy:
Nákup nad 3000 Kč: ZDARMA
Pokud hodnota košíku nakupujícího přesáhne 3000 Kč, máte nárok na dopravu ZDARMA. Do částky se nezapočítává dopravné, balné a vratné části. Prodávající má právo k nákupu nad 3000 Kč připočítat balné u zboží náročných na přepravu.
Osobní odběr na prodejně: ZDARMA
Zboží si můžete vyzvednout zdarma na prodejně EXPRES AUTO s.r.o., Podkrušnohorská 860, Litvínov 436 01.
Otevírací doba: Po – Pá 8:00 – 12:00
So 8:30 – 11:30
Zboží bude na prodejně uloženo po dobu 6 dnů od objednání. S žádostí o delší uložení nás prosím kontaktujte.
Dodání na adresu v České republice: 109 Kč
Zboží Vám zašleme prostřednictvím přepravní balíkové služby na Vámi zvolenou libovolnou adresu (domů, do práce apod.) Adresa dodání může být jiná než adresa fakturační. Před dodáním se s Vámi spojí řidič dopravní služby – nutno uvést pravdivý a přesný telefonní kontakt, jinak Vám zboží nemůže být doručeno.
Balné: v závislosti na typu zboží
U standartních zásilek (autokosmetika, doplňky, drobné autodíly, kotouče, destičky, filtry apod.) není balné účtováno.
U zboží, které je náročnější na přepravu (pneumatiky, blatníky, kapoty, jiné karosářské díly, autobaterie, a jiné) může být účtován materiál, který byl vynaložen na zabalení těchto produktů. Výslednou cenu balného uvidíte ve svém košíku při dokončení objednávky nebo o této sumě budete informován telefonicky. Po vzájemném odsouhlasení Vám bude zboží odesláno.
Ceník plateb:
Platba online kartou: ZDARMA
Platba kartou online prostřednictvím platební brány společnosti ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Objednávce uhrazené tímto způsobem nebrání nic k tomu, aby Vám zboží bylo v co nejkratším možném termínu odesláno.
Bankovním převodem: ZDARMA
Na dobírku při převzetí: 49,-
Tato částka Vám je účtována v případě placení zásilky hotově/kartou při předání přepravní službou.
Termíny dodání:
Skladem - takto označené zboží lze ihned zakoupit na prodejně EXPRES AUTO s.r.o. V případě, že zboží objednáte přes eshop a status u zboží je „skladem“, toto zboží si můžete ihned vyzvednout na prodejně. Pokud objednáváte na Vámi zvolenou adresu a učiníte tak do 15:00, zboží odesíláme tentýž den, vyjma soboty. V případě partnerských autoservisů se smluvně zajištěnou dopravou bude zboží doručeno nejbližším možným rozvozem.
Dnes odpo. – takto označené zboží lze objednat do 9:50 hodin ráno. Pokud tak učiníte, Vámi objednané zboží si lze tentýž den po 14h vyzvednout na prodejně. V případě partnerských autoservisů se smluvně zajištěnou dopravou bude zboží doručeno nejbližším možným rozvozem.
Na externím skladu – u takto označeného zboží je vždy informace, kdy bude zboží na prodejně EXPRES AUTO s.r.o. připraveno. V případě osobního odběru bude toto zboží připraveno k vyzvednutí uvedený den po 8h ráno. V případě partnerských autoservisů se smluvně zajištěnou dopravou bude zboží doručeno nejbližším možným rozvozem. V případě objednávky takovéhoto zboží s dodáním na adresu, bude uvedený den zboží odesláno na Vámi zvolenou adresu, vyjma soboty.
Platby
Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, veškeré ceny za zboží, dopravu a služby jsou uváděny včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
Hotovost / Dobírka: Hotově je možné zboží uhradit při osobním vyzvednutí zboží na prodejně. Dobírkou je možné zboží uhradit při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.
Platba kartou předem: Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití internetových platebních karet MasterCard a VISA. Tato platební metoda je zdarma. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a EXPRES AUTO s. r. o. jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá. Při osobním odběru zboží, je nutné předložit doklad totožnosti.
Bankovním převodem: Jednoduše, rychle a bezpečně zaplatíte díky online platebnímu systému. Vaše platba bude na náš účet připsána během pár minut. Tato platební metoda je zdarma.
Zálohová faktura: U některých dílů, které nemáme skladem a jsou na objednávku může být vyžadována zálohová platba předem, v tomto případě začíná běžet termín dodání, který je uveden u Vámi objednaného zboží až příjetím platby na náš účet. O přijetí platby na účet Vás budeme informaovat e-mailem.
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
V případě zálohové platby nebo platby bankovním převodem je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Termín dodání začíná běžet dnem připsání částky na účet.
Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Doporučený postup při převzetí zboží od přepravní služby
Při dovozu zboží si prosím zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží, v případě poškození obalu, si zboží ihned rozbalte před řidičem. V případě doručení poškozené zásilky není spotřebitel povinen takovou zásilku přijímat a má nárok na dodání nové bezvadné zásilky. Spotřebiteli se doporučuje v případě dodání poškozené zásilky nebo v případě porušení jejího originálního balení tuto skutečnost uvést do dokladu o převzetí a neprodleně informovat prodávajícího. Minimálně tak předejde případným komplikacím s následnou reklamací zásilky zboží, které není v souladu s kupní smlouvou.
Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat ?
Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Pokud jste rozbalili nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený? Pořiďte kompletní fotodokumentaci - obal doručeného balíku, poškozené zboží a neprodleně informujte buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Obratem informujte o problému dopravce, který Vám zboží přivezl
- PPL : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500
Pošlete nám podklady pro vyřízení reklamace
- Kopie zápisu o poškození zásilky, pokud byl vystaven
- Fotodokumentace celého balíku ( štítek, obal, výplňový materiál, zboží a jeho umístění v zásilce atp.)
Způsoby dopravy
Osobní odběr na prodejně: tento způsob dopravy je vždy zdarma a nespornou výhodou je časová nezávislost na doručovateli. Zákazníka kontaktujeme telefonicky jakmile je zboží připraveno na prodejně k odběru.
Dodání zboží na adresu: Pro přepravu zásilek na území ČR a SR je využívána přepravní služba. Přepravní službu zvolíme podle velikosti, charakteru a váhy Vašeho balíku, adresa dodání může být jiná než fakturační. Zboží je dodáváno nejpozději do 48 hodin od odeslání zásilky v pracovních dnech od 8:00 – 18:00 hodin. O dodání Vás informujeme vždy předem pomocí e-mailu, navíc přepravce informuje zákazníky pomocí SMS, případně telefonicky o dovozu zboží, vždy před dodáním. Součástí standardního doručení není dodání do bytu, řidič pomáhá se složením. Doporučujeme před převzetím zboží, aby bylo řádně zkontrolováno, zda je obal i výrobek neporušený, v případě jakékoliv nesrovnalosti, zboží nepřebírejte a zjištěné nesrovnalosti uveďte do přepravního listu přepravce.
Vyzvednutí na odběrném místě: Zboží bude doručeno na vybrané výdejní místo, kde si jej můžete vyzvednout po dobu 6 dnů. Pozor - Výdejní místa nepřijímají balíky těžší než 10Kg. Pro balíky o větší hmotnosti použijte doručení na adresu.
Přeprava a dodání zboží
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
Postup při převzetí zboží pro kupujícího, který není spotřebitelem
Při dovozu zboží si zkontrolujte stav obalu přebíraného zboží, v případě poškození obalu, si zboží ihned rozbalte před řidičem. V případě, že bude obal nepoškozen, zboží bez prodlení převezměte. Po převzetí je však nutné zboží do 24 hodin rozbalit a zkontrolovat stav, na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel !
Postup při převzetí zboží pro kupujícího, který je spotřebitelem
Při převzetí zboží kupujícím spotřebitelem je mu doporučeno, aby rovněž učinil kontrolu doručené zásilky a to zejména, zda – li není poškozena či nebylo-li porušeno její originální balení. V případě doručení poškozené zásilky není spotřebitel povinen takovou zásilku přijímat a má nárok na dodání nové bezvadné zásilky. Spotřebiteli se doporučuje v případě dodání poškozené zásilky nebo v případě porušení jejího originálního balení tuto skutečnost uvést do dokladu o převzetí a neprodleně informovat prodávajícího. Minimálně tak předejde případným komplikacím s následnou reklamací zásilky zboží, které není v souladu s kupní smlouvou.