![HERTH+BUSS JAKOPARTS](https://images.apernica.eu/assets/images/brand/055.bmp)
HERTH+BUSS JAKOPARTS J5211078 Ean: 4029416175672
napeti [V]: 12 V
počet zubů: 10
počet zubů: 8
vykon starteru (v kW): 1,7 kW
Poloha/sklon: re 57 °
směr otáčení: směr otáčení ve smyslu otáčení hodinových ručiček
Průměr příruby [mm]: 74 mm
Počet závitů: 1
Pocet upevnovacich otvoru: 2
Zpetne vraceni stareho dilu neni vyzadovano:
Automobilky
- NISSAN: 233004J606
Konkurence
- AD KÜHNER: 201156
- AD KÜHNER: 201225
- AES PSH: ADS226
- AINDE: CGB52180
- AINDE: CGB53174
- ALANKO: 439763
- ALANKO: 439874
- ARTEC: 48212140
- AS-PL: S2036
- AUTOELECTRO: AET1225
- AUTOTEAM: SHI111
- AUTOTEAM: SHI111A
- BORG & BECK: BST2000
- BORG & BECK: BST2183
- BTS Turbo: S512274
- CASCO: CST20111AS
- CASCO: CST20111GS
- CEVAM: 3960
- DA SILVA: 040186
- DA SILVA: D040186
- DELCO REMY: DRS3759
- DELCO REMY: DRS3868
- DRI: 327084102
- EAI: 12038
- EDR: 913868
- ERA: 220984
- ERA: 220984A
- EUROTEC: 11040673
- FARCOM: 105394
- FRIESEN: 8052178
- HC-PARTS: JS1225
- HITACHI: 136917
- HITACHI: 2506917
- JAPANPARTS: MTD226
- JAPKO: 3D225
- LUCAS: LRS01642
- LUCAS ELECTRICAL: LRS01642
- MAGNETI MARELLI: 944280521780
- MESSMER: 220984
- MESSMER: 220984A
- NIPPARTS: J5211078
- NPS: N521N106
- NPS: N521N121
- PowerMax: 88212140
- QUINTON HAZELL: QRS2214
- REMY: DRS3868
- SANDO: 60201110
- SANDO: 60201111
- SNRA: NI9051
- SNRA: NI9063
- TMI: ST01247
- WAI: 32642R
- WAIglobal: 32642R